Nowe trendy i technologie w obsłudze klienta
2015-12-08

Czy kontakt z „wirtualnym doradcą” daje taki sam poziom satysfakcji dla klienta jak rozmowa z człowiekiem? Jak może wyglądać przyszłość w obsłudze klienta i które procesy warto automatyzować. Nasi eksperci zdradzą tajniki profesjonalnej obsługi i budowania relacji z klientami. Dołącz do dyskusji już w czwartek (10.12.2015) on-line na Forum.

Na Forum Dzień z Ekspertem i dyskusja na temat perspektyw wdrażania nowych technologii w obsłudze klienta. Z jakich rozwiązań można korzystać, aby oferować klientom usługi na coraz wyższym poziomie i sprostać wyzwaniom, na stale rozwijającym się rynku nowoczesnych technologii. Jak będzie wyglądała przyszłość w obsłudze klienta i czy nastąpi całkowita automatyzacja z wykorzystaniem „wirtualnych doradców”?

Dzień z Ekspertem to okazja, aby bezpośrednio zadać pytanie naszym ekspertom. Zachęcamy do udziału w dyskusji - 10.12.2015 r. konsultacje online na Forum prowadzą:

 Krzysztof Mogilnicki - Kierownik Zespołu Zarządzania Relacjami z Klientem CEMEX Polska

*       Arkadiusz Ulanowski - Koordynator Centrum Obsługi Klienta CEMEX Polska

Zapraszamy na Forum - Ekspert Radzi, aby uczestniczyć w dyskusji wystarczy :

*       wejść na Forum - Ekspert Radzi

*       dodać komentarz lub rozpocząć nowy temat

Kliknij na „Nowy temat”, w polu "Temat" wpisz krótki opis, a w polu „Treść” napisz więcej o interesującej Cie kwestii. Wpis zatwierdź przyciskiem „Zachowaj”. 

Twój post pojawi się jako temat i będzie widoczny dla wszystkich uczestników dyskusji. Aby komentować inne wypowiedzi używaj przycisku „Odpowiedz” pod ich treścią. 

Na Forum, w menu znajduje się "Pomoc", z której można skorzystać w razie wątpliwości.

Dzień z Ekspertem to doskonały moment, aby omówić interesujące Cię kwestie. Jeżeli we wskazanym terminie nie możesz zadać pytania ekspertowi zrób to wcześniej. Dodaj temat, a w dniu konsultacji ekspert udzieli na nie odpowiedzi.

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM, koordynator projektów m.in. eFAKTURA, FairPay, redaktor i administrator Blog&Forum eCEMEX). Bogate doświadczenie zawodowe i szerokie zainteresowania. Myśl przewodnia: A lot of times, people don`t know what they want until you show it to them (Steve Jobs).

powrót do listy